شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

زارعيان استاد پيشگام روابط عمومي الکترونيکي شد

زارعيان

یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۵:۰۰


دبير همايش روابط‌ عمومي الکترونيکي در مورد انتخاب استاد پيشگام روابط عمومي گفت: داوود زارعيان، استاد علوم ارتباطات دانشگاه علامه‌طباطبايي به عنوان استاد پيشگام روابط‌عمومي الکترونيکي انتخاب شده است.

وايمکس نيوز - اميرعباس تقي‌پور، با اعلام اينکه اعضاي کميته علمي همايش به اتفاق آراء "داوود زارعيان" را به عنوان استاد پيشگام روابط عمومي الکترونيکي در سال 1390 انتخاب کرده‌اند، افزود: زارعيان در طول بيش از 20 سال حضور خود در عرصه روابط ‌عمومي، خدمات علمي و عملي قابل ‌توجهي را به دانشگاه‌ها، مراکز آموزش ‌عالي و جامعه ارتباطات کشور هديه کرده و به ويژه در 10 سال اخير از طريق نوشتن کتاب، مقاله و ايراد سخنراني‌هاي متعدد بر ضرورت استقرار نظام روابط‌ عمومي الکترونيکي در وزارتخانه‌ها و سازمان‌هاي دولتي و خصوصي تاکيد کرده است.
وي از زارعيان به عنوان استادي متواضع و در عين حال تلاشگر نام برد و گفت: تلاش‌هاي وي به عنوان عضو کميته علمي چهار دوره گذشته همايش روابط‌ عمومي الکترونيکي، بر اعضاي خانواده بزرگ روابط ‌عمومي پوشيده نيست. زارعيان در اين مدت بيش از 180 مقاله با موضوع روابط عمومي الکترونيکي را داوري کرده است.
تقي‌پور از رونمايي دو جلد کتاب به قلم زارعيان همزمان با برگزاري مراسم تقدير از وي در روز 31 ارديبهشت ماه خبر داد و گفت: نام و موضوعات اين کتاب‌ها در خبر جداگانه‌اي اعلام خواهد شد.
وي ادامه داد: تمبر يادبود و تنديس دکتر زارعيان با حضور استادان، دانشجويان و شرکت کنندگان در ششمين همايش روابط‌عمومي الکترونيکي، رونمايي خواهد شد.
دبير ششمين همايش روابط‌عمومي الکترونيک گفت: در ادوار گذشته اين همايش از پروفسور کاظم معتمدنژاد به عنوان پدر علوم ارتباطات ايران، دکتر يونس شکرخواه، دکتر سعيدرضا عاملي، دکتر شهيندخت خوارزمي و دکتر محمد سلطاني‌فر به عنوان استادان پيشگام روابط عمومي الکترونيکي تجليل شده است.
مراسم تجليل از مقام علمي اين استاد علوم ارتباطات همزمان با برگزاري ششمين همايش روابط ‌عمومي الکترونيکي 31 ارديبهشت ماه در هتل المپيک تهران برگزار خواهد شد.
داوود زارعيان، متولد 1344، متاهل و داراي دو فرزند است. وي در سال 1381 دکتراي علوم ارتباطات خود را از دانشگاه علامه ‌طباطبائي اخذ و هم‌ اکنون مدرس دروس روابط عمومي و روزنامه نگاري در دانشگاه علامه طباطبايي و ساير موسسات آموزش عالي دولتي و آزاد است.
زارعيان از موسسان انجمن متخصصان روابط ‌عمومي ايران بوده و در حال حاضر عضو هيات ‌مديره اين انجمن است. وي در حوزه اجرايي نيز مسووليت‌هاي متعددي داشته و تقديرنامه‌هاي زيادي از مقامات ارشد اجرايي دريافت کرده است.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو